JOBBIGA/ TRÅKIGA/ IRRITERANDE/ TANKAR

1. Det är jobbigt att man måste gå in på varje person på facebook för att ta bort den som vän. Det får mig att inte orka rensa bland mina vänner då jag har jävligt många jag vill ta bort. Det tar för lång tid.

2. Jag vill göra en roadtrip. Men har ingen bil. Inte heller några vänner som är sugna/har råd osv.

3. Jag måste färga håret rosa varannan dusch om jag ska kunna använda löshåret till det.

4. Utan löshår ser jag ut som ett kioskmongo.

5. En ganska stor del av mig kommer dö när jag ska bli blond igen. Ingen förstår känslan.

6. Jag måste bli blond. Ingen förstår det heller.

7. Jag har ont i käken sen i torsdags då en jävla käftig bitch slog till mig (nästan) helt utan anledning.

8. Min mobil dör hela tiden.

9. Folk tror att jag har något emot dom, fast jag inte har det. Jag har inte heller gjort något för att få dom att tro det. De bara antar att jag inte tycker om dom. Hittar på saker som "hon kollar konstigt på mig."

10. Jag ogillar falska personer. Och jag märker tydligt vilka som är det och inte. Men ger oftast personen en chans ändå.

11. Jag börjar bli sjuk. hostar och har ont i halsen.

12. Jag saknar min katt.

13. Jag stör mig på folk som tror dom är kändisar för att 800 pers läser ens blogg varje dag. Aldrig tänkt på att det kan vara för att du är konstig och skämmer ut dig och att folk älskar att skratta åt dig?!


Skrev det på ec först. Ändrade lite och skrev det här med.
För det är sånt jag tänker på just nu.
dö.

Kommentarer
Postat av: Toob

hatar att se dig ledsen :(

2010-07-25 @ 23:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0