LAG-SM

Var i mönsterås på lag-SM :) Lisette tävlade i Jór och dom kom 4a! Av 9 lag då. Det var olika grenar bla. flagglopp, trail, terräng, T2, fyrgång, femgång, stilpass, speedpass osv. Om ni inte fattat det redan så är det islandshästar som gäller ;) hiho. Det va roligt att vara där förrutom att det regnade konstant fredag-söndag. Jag hade bara tygskor och det var ingen hit. Smart chey tänker långt. Jag hade tshirt, en tunn tröja, en tjock tröja, regnjacka och en regnponcho (stavas?) och jag frös ändå :(( Och jag blev jätteblöt haha! Det var synd annars var allt toppen! Eller nä, inte stugan vi sov i. Den va läskig. haha.

Dom hade en lagshow och en enmanshow. Kajsa vann enmans showen med Timon! Skit duktiga va dom. Lagshowen vet vi inte vilken plats dom kom på men dom fick iaf 5.ngt i poäng. och det är också bra. Lisette kom trea i trailen och fick 9.0 poäng i enhands slalom och boll. 9.0 poäng är näst intill perfektion!! 10 är det högsta man kan få. Asbra! hiho.

jaja, orkar inte skriva mer haha.
hajdo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0