TVUGOTVÅARTON

Jag är ledsen. Det känns som att allt är mitt fel.
Jag borde inte ha rosa hår, fast jag älskar det.
Jag borde ha haft körkort för längesen, men jag gav upp.
Jag borde ha ett jobb, men har inte orken att söka.
Mamma borde inte få skit för att jag inte kan försörja mig själv..

Jag känner mig sjuk.
Inte förkyld eller influensa.
Utan sjuk, sjuk.
Sen vill jag inte bli den som skriver om sin sjukdom hela tiden för att få uppmärksamhet eller sympati. Men jag vill att folk ska förstå.

Jag vet att jag har snackat med någon för typ ett år sen. Minns inte om det var anna eller någon annan. Men jag minns att jag sa att jag kände att något var fel. Jag visste att jag inte mådde som jag skulle. Jag ville mer än något annat att dom skulle få reda på vad det var. Men nu när jag fick veta hade jag redan accepterat det. Jag är van vid att ha ont i magen och vara trött. Men nu är jag så jävla arg på det. Arg på hela skiten. Hur det påverkar mitt humör och folk i min omgivning osv. Jag längtar tills medicinen gör verkan och jag får må som man ska! Jag minns inte hur det va att känna sig helt bra längre. Can't wait to find out!

Kanske får jag mina ögonbryn tillbaka? Kanske inte kommer ha lika tunnt hår? Om jag slutar färga det då dvs.. haha. Jag hoppas på att slippa ha ångest över att ha ätit bara för att man får ont i magen. Boooort med all jobbig skit som ens har med magen att göra! åååhh! Just nu vill jag sluta äta. Fast det skulle jag aldrig klara av. Men jag funderar på att göra en sån där "drick-kur". Då man bara dricker sånna där saker i två veckor eller något. Mamma gjorde det för ett tag sen, jag smakade, det smakar verkligen ASÄCKLIGT! Men det kanske känns bra. Inte vet jag. Vi får väl se!

Vill snabbspola fram mina 2,5 arbetsveckor med! Vill att det ska vara över och att jag ska få mina pengar. Just nu är jag rätt fattig. Men det löser sig alltid.

Jaja, tjöööt.
GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0